Reklamačný formulár
Spoločnosť: GRUND a.s.
Sídlo spoločnosti: Kalná Voda 5
Kalná Voda 5, Česko
ID: 25263366
DIC: CZ25263366
E-mailová adresa: info@grundhome.sk
Telefónne číslo: +421-220-839-502
Spotrebiteľ:
Moje meno:
Moja adresa:
Môj telefón a e-mail:
Uplatnenie práva z chybného plnenia (reklamácia)
Dobrý deň,
dňa (*) som si vo vašom obchode (*) objednal (špecifikáciu objednávky nájdete nižšie). Výrobok, ktorý som si zakúpil, má však tieto vady (* tu musí byť vada podrobne popísaná ). Žiadam, aby bola reklamácia vybavená nasledovne: (* tu musí byť podrobne popísaný požadovaný spôsob vybavenia ; napríklad - "keďže ide o odstrániteľnú vadu, žiadam, aby bol výrobok opravený najneskôr v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní). Zároveň Vás žiadam o vystavenie písomného potvrdenia o uplatnení reklamácie, v ktorom uvediete, kedy som právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie, spolu s mojím nárokom na opravu/výmenu a následne potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe trvania opravy (ak ide o opravu, nie o výmenu).
Dátum objednávky (*)/dátum prijatia (*)
Objednávacie číslo:
Finančné prostriedky za objednávku, prípadne za doručenie, boli zaslané (*)
a bude vrátená prostredníctvom (v prípade bankového prevodu pošlite číslo účtu) (*)
Meno spotrebiteľa:
Adresa spotrebiteľa:
E-mail:
Telefón:
(*) Nehodiace sa prečiarknite alebo doplňte podrobnosti.
V (tu vyplňte miesto), dňa (tu vyplňte dátum)
(podpis)
______________________________________
Meno a priezvisko spotrebiteľa
Zoznam príloh:
Faktúra za objednaný tovar č. (*)
Všeobecné pokyny na podanie žiadosti
Ako spotrebiteľ ste povinný preukázať kúpu tovaru predložením dokladu o kúpe alebo iným dostatočne dôveryhodným spôsobom.
Ako spotrebiteľ si nemôžete uplatňovať práva z vád, ktoré ste sami spôsobili alebo o ktorých ste v čase kúpy vedeli. To isté platí pre vady, pre ktoré sme sa s vami ako predávajúci a spotrebiteľ dohodli na znížení ceny. Nezodpovedáme za bežné opotrebenie.
Reklamácie sa musia uplatniť najneskôr do 24 mesiacov. Reklamácie sa musia uplatniť bezodkladne, aby sa zabránilo rozšíreniu vady a následnému zamietnutiu reklamácie. Včasným oznámením závady po jej zistení môžete zabezpečiť bezproblémové vybavenie reklamácie.
Pohľadávka je vybavená až po tom, ako sme vás o tom informovali. Ak zákonná lehota uplynie, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť.